Samsung NX Mini groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NX Mini groen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Samsung12 20-08-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini wit

Dit is een zeer compacte camera en daardoor zeer handig om mee te nemen. daarbij maakt het toestel foto's van een zéér goede kwaliteit.
De foto's doen niet onder voor een spiegelrefelxcamera.
Instelling is erg eenvoudig.

sojstra 08-08-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini bruin

Perfecte camera, kan elk vergelijk met een digitale spiegel reflex doorstaan, heeft zelfs nog extra leuke en handige opties. Alle fotografie instellingen zijn aanwezig, sluitertijd, diafragma of handmatig. Nadeel is wellicht het ontbreken van een zoeker, het scherm kan bij het fotograferen reflecteren. Voordeel is wel dat het scherm te kantelen is.
Eindelijk kan ik mijn zware reflex thuis laten.

Iamgood 04-08-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini zwart

Reeds de Samsung NX1000 in bezit maar vanwege de compactere formaat en lichter, ook deze NX mini gekocht. Kwaliteit foto's zijn super en erg scherp (vergelijkbaar met wat de NX 1000 maakt). Ook wanneer het minder licht is. Flitser is voldoende goed maar binnenkort ook de opzetflitser bijkopen voor een sterkere belichting. Verder is het scherm erg goed en handig (touchscreen). Het 180 graden draaien van het scherm is super handig voor selfies (vrouwlief vindt het super).

Not like the other girls 29-07-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini wit

Deze camera beantwoordt precies aan mijn wensen van een kleine camera met goede kwaliteit foto's en veel mogelijkheden - welke in de toekomst groter worden wanneer er meer lenzen beschikbaar komen (althans volgens de verkopers). De camera is makkelijk in gebruik en dat hij meteen met je telefoon kan connecten (gegeven dat je NFC hebt op je mobiel) vind ik erg handig. De eerste foto's zijn erg leuk. De natuurfoto's zijn goed scherp geworden met mooie kleuren, de macro foto's zijn gelukt met delen die wel en niet scherp zijn en we hebben veel plezier gehad met de selfie optie door het flip-scherm.
Echt een aanrader!

b.ilbrink 29-07-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini bruin

fantastisch klein camera'tje, ben alleen, dus leuke selfies maken, ben er erg blij mee.
Ook fijn is de losse flitser, waardoor je meer mogelijkheden hebt in het donker

Sushi54 27-07-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini groen

Hallo allemaal. Nu een paar dagen in bezit van de NX mini in het mint groen. Wat een super toestel. Handig in gebruik. Lekker pocket formaat, prachtige foto's. Filmen in HD is ook super. Ik kan dit toestel zeker aanraden.
Ik ga zeker nog genieten van de mogelijkheden, die ik nog niet heb ontdekt.

anvano 21-07-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini zwart

Heel erg leuke camera om net wat mooiere foto's te maken dan met een compactcamera, maar wel bijna net zo klein. Ik vind het een makkelijke camera in het gebruik. Een goede aanvulling als kleine "elkedagcamera" naast mijn NX 300. Leuk ook dat je gelijk op je camera je foto's kan bewerken en gelijk kan emailen of delen naar bijv. je telefoon of tablet.

EmreG. 10-07-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini zwart

Ik ben erg tevreden over deze camera. Ik houd ervan om foto's te maken en om deze gelijk te delen. Met deze camera kan dat allemaal en tegenwoordig is het helemaal niet lastig om op wifi te komen (anders verbind ik met hotspot van mijn mobiel) dus je kunt ter plekke gewoon gelijk delen. En selfies maken is zoveel leuker en betere kwaliteit dan met je front camera van je mobiel+ de mogelijkheid om een selfie te maken met een groter groep is veel makkelijker dankzij de lens! Echt een TOP camera!!!

mvanderland11899 11-06-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini bruin

Gekocht omdat ik in mn eentje op vakantie ga. EEen goede selfie foto camara mocht niet ontbreken. Inmiddels met een paar dagjes uit al geprobeerd. Ben er heel blij mee.

cryptodendrum 20-05-2014
Geschreven voor: Samsung NX Mini zwart

The size of the camera is awesome for street photography. I have a Samsung NX1000 and NX300 already, yet I could not believe how small the NX Mini is. Amazingly sharp pictures from a camera size smaller than competing cameras such as the Canon Powershots (I have a few of those as well). My new favorite super small camera, I expect to get a lot of use out of!